Gul6152 Bugun kontrolümüz vardi bebeğim 2 hafta önde gidiyor 3 kg olmuş dr ekmek vs kesmemi önerdi sizde durumlar nasıl?🤭
sdymtl Gul6152 benim de 34+0da 2800dü 35te 3ü geçeriz 😀 bana normal zor doğurursun bile dedi. Hatta rahmin bir kapasitesi oluyor erken doğum olabilir dedi.
mucizem42 Gul6152 34 de 2450 Gr di yarın kontrolüm var 36 olduk normal demişti o zamn şimdi ne der bilmiyorum sona geliyoruz artik
Miiiii sdymtl ikk dogumum 35 haftalik oldu bence rahmin evet bi kapasitesi var 3320 kg doğdu herkesin bunyesi farkli heralde kimisi 4500 tasiyo ben 3320de patlak vermistim 😅
Elfoo12 Haftada 2800 kg hep 2 hafta önden gidiyorduk bu hafta 1hafta geriledik gelişimi 1 hafta önden artık normal doğum düşünüyorum bakalım nasıl ilerleyecek süreç iri olursa erken gelebilir dedi mi sizin doktorlarınız?
Narnur Bugün 35 olduk ctesi gittim 2900 dedi benimde önde kızdı diyetteyim zaten 🤣 ama şekerim var benim birde 🙄
sdymtl Biz çok yiyoruz diye mi alıyorlar yani? Bana doktorum kızmadı. Şekerim de yok. Ben de iriyim babası da. Genetiktir dedi.