Asyacn
39+6 hâlâ doğum belirtisi yaşamıyorum, belirti yaşamadan pat diye doğuranlar var mı? Bari kendimi böyle rahatlatıyım. Dün bütün gün idrarımı tutamadım, sürekli wc'ye gittim ve bebeğim hiç uyumadı, hep hareket etti, sanırım gece doğurucam dedim ama yine turp gibi uyandım,moralim sıfır olarak 😣😣