Selimemrc benim 3 ay kanamam oldu canım en önemli şey strest yapma ben 6 aydır evden çıkmıyorum kimseyle görüşmüyorum kanamam kayınvalidemin evinde başladı bir sürü laf saydı eşime çok canım sıkılmıştı bı baktım kanamam var o gün bu gündür kimseyle görüşmüyorum tam bitti kanamam derken can sıkıntısı olunca yine artıyordu en önemli şey morol strest yapma yat lavobo ihtiyacı dışında kalkma benim kimsem olmadığı için sadece yemek yaptım kendime göre yiyip içip yattım oturmadım bile sonra geçti eş desteği de önemli