Kızlar Femara kullanmıştım tam anlamıyla bir belirti hissetmiyordum, sanki bugün göğüs yanlarımda bir huzursuzluk hafif bir ağrı hissediyor gibiyim , hafif de ara ara kaşık batması , acaba kuruntu mu yapıyorum gebelik var mıdır? Çatlama sonrası henüz 7. Gün . Sanırım bir şeyler duymaya ihtiyacım var . 🥺