Miiiii Busra_49 arkadasiminki 41 haftada yapti yemisti bjde enfeksiyondan baya kuvezde kalmıştı ama bu tabi bi istisna herkeste olcak diye bisey yok doktorun daha iyi billgi verir sana
Ozlem2206 Busra_49 40. haftada artık doğum zamanını aşmış oluyor 42 ye kadar bekleyenler cahil cesaretidir allah herşeye bi zaman biçmiş dimi illa sırf kendi isteği için normal doğumu bu şekilde zorlamak bebeğe yapılan çok büyük bi bencillik ve risktir bence
Miiiii Busra_49 bende devlete gidiyorum cok kotu ya ulasamamak istersen sabahtan hastaneye gidip sira al bi gorun konus detaylı
Fatmaaparlak Busra_49 onu fiziksel olarak dışardan anlayamazsınız canım doktorunuzun yönlendirmesi gerekir zaten en sağlıklısı o.
Busra_49 Ozlem2206 kontrole gittiğimde nişanın yada suyun gelmeyene kadar doktora gelmeyin denildi bana bende de ne nişan var nede suyum geldi nede sancım var
Ozlem2206 Busra_49 sezeryan olmak tercih meselesi 38den sonra isteğe bağlı yapıyorlar bu size kalmış tabiki eğer normal isterseniz gelmeyin demişlerdir