HalimeBoyvat Merhaba bir hafta önce idrar testim pozitif çıktı ama hcg ilk 44 sonra 20ye düştü kimyasal gebelik olduğu söylendi. Bu durumu yaşayayıp sonrasında hamile kalan var mı acaba 🥺
bebeklendik HalimeBoyvat 3 ay önce kimyasal yaşadım 5,7 çıkmıştı 11.50 oldu sonra kanamayla gitti. Şimdi yine hamileyim ilk sonucum 11,76 ikinci 17,01 bugün kan verdim bekliyorum umarım artış güzel olmuştur doktorum çok umutlu konuşmuyor
HalimeBoyvat bebeklendik yaa umarım hayırlı güzel sonuçlar alırsın çok üzüldüm bi hevesle gitmiştik test vermeye ama olmadı nasip değilmiş öerak ettiğim bundam sonra da mı hep böyle olacak acaba