Kizilkafaa Arkadaşlar kasılma ve sancı nasıl oluyor? Nasıl hissediyorsunuz? Dün geceden beri uyumadım, bebek hareketli ancak karnımda cok kramp şeklinde ağrılar oldu. Makatıma kadar vurdu afedersiniz, cok stres yaptım ondan mı acaba
Kizilkafaa benimmdunyamm Karnım o kadar sert ki elleyemiyorum bile, galiba kasılma oldu. Gece uyuyamadım cünkü ağrıdan.
EssoSavve Kizilkafaa doktoruna ulaşabilirsen bi konuş canım herkesin sancı şekli farklı oluyor benim ilk bebeğimde belimden karnıma doğru gelen bi sancım vardı ve şiddetliydi bu bebeğimde tamamen adet sancısı gibiydi alt kemiklerim bile sızlıyordu aşırı şiddetli olmamasına rağmen doktorumun asistanını aradım 19 Mayıs öğleden sonra tatile girmişler hastaneye git nst çeksinler açılmaya baksınlar ona göre doktoru ararlar dedi gittim açılmam 2 cm olmuş nst de 3-4 sancı çizgisi gördüm sancı olunca çizgi yükseliyor çok anlamam ama doktoruma gönderdiler hemen geliyorum doğum başlamış demiş beni doğuma aldılar şimdi herkesin farklı olunca tabi buraya da sor ama önemli olan doktorun illa ona ulaş veya her ihtimale karşı hastaneye git seni rahatsız huzursuz eden bi durumda riske atma ne yaşadığını tam olarak bilmiyoruz ama doktorlar bilir.
[silindi] Kizilkafaa açılmanız olmuş olabilir…bende de gece olmuştu öyle bir sert ki taş gibi 3-4 defa oldu 1 dakika sürdü hepsi. Sabah da saat 6 gibi kaburgam kırılacak nerdeyse bi baktım komple sağ tarafa yatmış karnım aradan yarım saat geçti ayakta duralı hala aynı hastaneye gidince doğuma almışlardı