Merhaba arkadaşlar, benim ilk gebeliğim ve 18.haftamdayım. İçimde öyle oynuyor ki hissediyorum. Hatta eşimde bi kaç kez elini karnıma koydu o da hissetti, pıt diye vuruyor sanki. Bazen geceleri hiç durmuyor uyutmucak düzeyde. Bilmiyorum bu tek benim başıma mı geldi bu kadar erken? Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum :)