Kızlar gebelik planlamamızın 5. Ayında kimyasal gebelik geçirdim . Temmuzda 12. Ayımız oluyor bir sene olacak . Şuan gebelik durumum yok . Doktorlar 1 sene gebe kalınmayınca gel tavsiyesi oluyor bu durumda ben dahil miyim çünkü gebelik geçirdim kimyasaldı ama 1 sene olduğu için gitmem gerekiyor mu ?