Begmklc Derya eşiminde benimde B harfiyle başlıyor isimlerimiz. B harfi odaklı gidiyoruz çok güzel bir isimmiş ama değerlendirebiliriz ❤️
cileklicookie Derya 3 yil evvel hamileligi ogrenir ogrenmez kiz olacak ve efnan koyucam ismini dedim tabi o zaman duyulmuş bi isimde degil esim benim ailem ve esimin ailesi biraz yabanci karsiladi ya baska da alternatif bak istersen dediler defne sena koydum kizimin adini Simdi 2. Gebeligim cift cizgiyi gorur gormez aa kiz olacak ve efnan koyucam bu sefer dedim esimde tamam madem ilkindede cok istemistin koy dedi ben 6 aydir Efnan sare derken ay bi anda bi soguma gelmesin mi bana 😅😅😅 Keske dizide hic duyulmasaydi gebe okulunda 30 bayanda 28i kiz ve efnan koyucaz erkek olanlarda aziz koyucaz diyor tüh dedim resmen Kizimda cok alisti anne kardes ismi efnan sare olsun diyo ama ben suan baska isim ariyoeum😪😪😪😪
Derya cileklicookie hangi dizide ? Ben kuranı kerimde görmüştüm aklımda kaldı kaç zamandır hoşuma da gitti neyseki bizim buradakiler böyle isimler koymuyor ayşe fatma hayriye 😂 hayırlısı olsun canım muhakkak güzel bir isim bulursun, ben efnanı görür görmez oğlumun ismiyle çok yakışır diye düşünmüştüm . Oğlumun adı eralp Allah nasip ederse önümüzdeki 5 sene içinde kızım olursa koyucam 😂
tontonhanim Begmklc ahahhahsha pardon 😂😂 ama neden olmasın yengem Ayşe kızı da Ayşe anaannem Ayşe diye dayım illa annemin adı olsun demiş 😂😂😂😂😂
Ozum12 Begmklc Berrin, Buğlem, Büge, Birde bunlar çok hoşuma gidiyor 🌸 Belis (Aşkın ilk meyvesi) ,Belinda (önsezilerim güçlü,mutlu, zengin, aşık olunacak güzellikte) demek
cileklicookie Behiye89 benim kizimin adida defne sena Acaba ida isminin anlami nedir ilk kez duydum cok hosmus