Minigim38 Cumartesi günü detaylı ultrasyona girdim bebegim simdiden doğum pozisyonunu almış başı aşağıda ayakları yukarıdaymış böyle olan var mı 🤭😇
Vicibici Minigim38 ben 21de yaptırdım detaylıyı şu an 22deyiz ☺️ Bizimki yan devrilmiş yatıyordu ama bazen pozisyon değiştirdiğini hissediyorum vajinaya vurduğu oluyor siz yaşadınız mı böyle bisey
Misirli Bende ilk detaylıya yarın giricem çok heyecanlıyım 1 aydır göremedim yavrumu inşallah iyidir sağlıklıdır
Minigim38 Misirli o kadar güzel ki bebegin herseyini görüyosun gercekte yaninda gibi 🥰 kalbinin kan pompalamasina kadar gördük ☺