Tcher123 Kızlar çok şükür bugün aşılamam oldu. Fakat şu an kasigimda adet sancısı gibi sancı var normal mi sizce :(
Meerve-um Ben de dün aşılama yaptırdım benim de adet sancısı gibi sancım oldu ama doktorum normal dedi