asilannesii Kızlar karnımda bazen bir gerginlik oluyor. Sanki karnımın içinde ipler var ve her iki ucundan biri cekip bırakıyormuş gibi oluyor. Anlık olup geçiyor. Normal mi sizce? Sancı desem değil ağrı desem değil. Gerilme hissi tamamen