Kizlar bugun doktora gittim 16+2 yim Cinsiyet icin gittim gitmeden once çikolata vişne suyu ictim gostermedi kendini doktor muaane etti. Hersey cok sukur iyi bidaha tatli ye 25 dk sonra muane edicem dedi muane etti kiza benziyo ama alışveriş yapma 1 ay sonra tekrr gel dedi bende dedim hala belli degilmi hayir kıza benziyo dedi ama erken fln bekle fln dedi. Böyle olan varmi cinsiyet değişen fln aklim karisti ya 🥰