Merhabalar. Doğacak bebegim için incia ürünleri tercih etmeyi düşünüyordum (şampuan, yag vs.) ama Konya’da oturuyorum ve burdaki eczaneler artık incia getirmeyeceklerini söyledi cünkü alan yokmuş. Bende internet alisverisini çok seven biri değilim. Ne yapsam acaba? Başka marka önerileriniz var mı veya incia gerçekten çok güzel internetten almaya değer diyen varmi😁