Serklajliyim bu yüzden çok tereddüt ediyoru
Bursa’da bir doçent ile kontrollerimi sürdürüyorum ve çok memnunum daha önce ikiz gebelik geçirdim 23+5 de Doğum yaptım bebeklerim kırk gün yaşayabildi sadece o yüzden korkularım var ve çok iyi bir doktorla bu süreci devam ettirmek istiyorum