KorkuluAnne bende sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyorum.33+4üz Çok sancım vardı 2 gün önce doktora gittim testte çıktı çok enfeksiyon olmuş antibiyotik ve fitil verdi. Çok sancım oluyor dayanamıyorum ağlıyorum belime de sıcak su torbası koyuyorum o biraz hafifletiyor. Bir de benim hamilelikte böbreklerimde genişleme oldu 19. Haftamda ameliyat oldum stent takıldı böbreğime o da çok camımı yakıyor 😰