merhaba arkadaşlarım yarın 27+0 oluyoruz. doktorumuz 28.hafta içinde gel kan uyuşmazlığı iğnesi için dedi. ancak haftaya resmi tatil. tüm haftam tatile denk geliyor. ozelde ve devlette randevu bulamiyorum. özel takipliyim, doktorum burda ücretli istersen devlette yaptır dedi.
size iki sorum olacak, fiyatı bilen var mı sizce devlette mi yaptırayım özelde mi?
ikincisi bayram tatili sebebiyle 29+ larda iğneyi vurunacagim. bu önemli bir durum mudur 28.haftayi geçmek sorun olur mu?
iğneyi daha önce vurulan varsa bilgi verebilir mi, özelde doktor yazıp gidip biz alsak vs. ya da sağlık ocakları vurur mu?