Kızlar ben hastane çıkışı yaptırdım isimli doğar doğmaz onu giydirim yoksa ayrı aldığım 5 li hastane çıkışları var onlardan birinimi giydirim ilk giydirilen kıyafet çabuk kirlenir diye düşünüyorum yada sadece tulum giydirsem olurmu bilmiyorum nasıl yapacağımı