Fatmanurtok Allah nasip ederse normal doğum tabii ki herşeyin doğal olanı sağlıklı değil mi zaten… Gerekirse Sezaryene alırlar o ayrı ama ben normal doğum istiyorum. Kadının doğasında olan bu eylemi yaşamak istiyorum açıkcası 🌸 4 yeğenim var hepsi normal doğum oldu 4 kardeşiz annem hepimizi normal doğumla dünyaya getirdi.
Birde yeni öğrendiğim bir şey var. Normal doğan bebek ile sezaryen doğan bebek arasında % 50 fark varmış ki bu çok fazla bir oran. Normal doğan bebeklerin özgüvenleri daha yüksek oluyormuş vs. Bir çok sebep.. bununla ilgili bayağı araştırmalar var.