kckelf123 Benim bildiğim epidural normal doğumda yapılıyor, prenses doğum diye geçiyor. Sezaryen de spinal yapılıyor, epidural spinal kombine de olabiliyor diye duymuştum. 2 kez sezaryen doğum yaptım ikiside spinal anestezi ile oldu. Ben hiçbir sıkıntı yaşamadım. Doğumdan sonra sıvı alımına başladığımda bol bol sade neskafe içtim, çok iyi geldi bana hem ağrılarıma hemde anesteziyi vucuttan atmama😊