Habis07 bende yaptım 2 ay önce kanamayla geldim meğer hamileymişim ve düşüyomus 3 gün bekledik ve sonucum betam düşüe geçmişti 50 günde düşürdüm. Şuan kanama yok ağrı yok fakat 3 haftadır progeston günde 2 defa günde 1 defa bebe aspirini ve haftada 1 proluton depot iğne oluyodum şimdi kürtaj yapar diye düşünüyorum kanama yok kanamanın baslamasıda bunca ilaçtan sonra zaman alır sanırım