Gebeanne44 Merhaba hanımlar 19 haftalık tüp bebekle hamileyim ama bebeğimin hareketlerini daha hissetmiyorum normal mi bu arada ilk gebelik
Leyla-ay-3023 Gebeanne44 ilk gebelik de hareketi farkedemeyebiliyormuşuz ben 21de falan hissetmiştim ilk gebelikte
Leyla-ay-3023 Gebeanne44 gayet normal bende suan 25im yerinde durmuyor ama söylediğim gibi o zaman bende hissetmemiştim lütfen kafana takma
Gebeanne44 Tubiiiiif Yaa aynıyız 🤗 en son 3 gün önce muayene oldum 280 gramdi yarım kiloya daha var 😍ama olsun
Tubiiiiif Gebeanne44 maşallah canım bize 250 gramcız arada birşeyler oluyor içerde yavaş yavaş hissetcez inşallah 🥰
Gebeanne44 Tubiiiiif Bende bir gün bisey oluyor diğer gün hiç bisey hissetmiyorum o yüzden çok arada kalıyorum ya anlamadim🤗
Tubiiiiif Gebeanne44 bende öyleyim birsey hissediyorum elim orda yakında daha net hissetcez inşallah 😊