Gamzeee5858 Kizlar bugün muayeneye gttigimde bebeğin ters duruyor dedi doktor basu yukarıda ayaklari assagidaymis bnm zaten assagida cok sancim oluyor du tam 31haftadayim detaylı ultrason gunu verdi doğuma kadar kontrol etmemiz lazim dedii bu durumu yasayan varmı bo sıkıntı oluyor mu
Ozgeozgul Gamzeee5858 sadece duruşundan dolayı mı ? Makat geliş oluyor eğer dönmeZse sezeryan olursunuz başka da sıkıntısı yok
serap_bayram Gamzeee5858 Bende 34 haftalikken yukarida dedi donemzse sezeryan olur dedi suan 38+4 haftaligim asagi donmus bebis yani heran hersey oluyor canm😊
Habus Gamzeee5858 eğer özelse ve sırf bunun için detaylı randevusu verdiyse bana para tuzağı gibi geldi
Fatma-onal Gamzeee5858 bence boşa stres yapmayın zaten haftanızda daha var nasıl gelmek isterse öyle gelir onlar bilir ☺️
Ozgeozgul Gamzeee5858 sırf makat geliş diye detaylıda takibe ne gerek var anlamadım boşa streslenmeyin sadece duruş şekli o gelişim iyiyse ve bebek öyle gelmek istiyorsa öyle geliyor Buda zaten bir sorun ya da problem değil
Gamzeee5858 Habus parali degil ki numune hastanesnde yapilcak bı ultrason ama oyle olsa evt para tuzağı derim ozele gden arkadaslarimdan biliyorum
Bebis_ Gamzeee5858 o ne alaka ki 32 de benm de ters duruyor şuan öyle bişey demedi hiç son dakika bile dönebilir yani
Dilekela Gamzeee5858 benm ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde makat gelişti Sezaryan oldu dönmedi ama böyle bişe demedi doktor şuan ikinciye hamileyim 32 haftalık Buda ters dönerse döner sırf makat geliş diye detaylıya yönlendirmesi tuhaf olmuş
Lokum Kızım da 38+4 te zorunlu sezeryanla doktor gün verip doğdu. Ne yaptım, dönmedi. YogA,pilates vs. Tamamen bebisin keyfi🥰
smallbaby Gamzeee5858 benim oğlanda ters dr um dönmezse erken doğum olur dedi birsürü korkuttu beni burda okuduğum ters gebeliklerde hiç erkendoğum riski yok bende niye öyle dedi bilmiyorum ve kafayı çok takıyorum😩
Twinmommm Benimde ikizlerimden biri baş aşağı biri makat geliş tabi benim haftam erken daha ama eğer dönerse normal doğum yapabilirsin dedi Dönmezse de Sezaryen yaparız dedi doktorum onun dışında korkulacak bişi yok yani kuzum
Sibelllettoo Gamzeee5858 Canım daha 31. Haftadaymış bebişin hiç ama hiç sıkıntı yapma. Önünde uzun bir süre var ama bu sürede yürüyüş egzersiz yap. Benım bebiş 38 de döndü.