YamurKoerErkan Hamileliğinizin kaçıncı haftasında bebekleriniz döndü ve siz döndüğünü hissediyor musunuz ? Ben 36+2 haftalığım cok heyecanlı ve korku doluyum 🤔
Melikeznar YamurKoerErkan 37+3 günlüğüm bebeğin başı aşağı da yürürken falan çok zorlanıyorum son 18 günümüz kaldı insaallah
YamurKoerErkan Melikeznar inşallah benim bebeğimde döner. Doktorunuz peki normal Doğum mu diyor sezaryen mı diyor.
Melikeznar YamurKoerErkan perşembe günü kontrole gidicem o gün daha net bişi söyler sanırım 2 hafta önce gttiğimde normal doğum için bi engel yok demişti