29+5iz bugün kontrol vardı. Kontrol sırasında doktor karnı ve göğsü önden gidiyor dedi bu ne demek sıkıntı mı var dediğim de detaylı da sorun çıkmadı o yüzden yok gebelik şekerinde normal dedi. Ama aklımı karıştırdı bu ne demek sizce internette baktım bebek şişman olur diyorlar kötü bişey mi?kilosu da haftası ile uyumlu ama