Suheda28 canım, benim Beta değerleri 314ten diğer gün 360lara çıkmıştı yani yükselme çok çok azdı ve Beta 360lardayken progesteron 30du ve çok şükür onun bir önemi kalmadı şuan 15+3teyim. Sende içini ferah tut. Ben o hafta boyu ağlamıştım doktorun önemli değil progesteron iyi olduğu için Beta da kabul edilebilir demesine rağmen. Boşu boşuna o kadar ağladım. Siz kendinize bunu yapmayın lütfen