acemimom1 35+3 olduk kızlar ama bebiş 2 hafta önden gidiyo normal doğum istiyorum inşallah. Sanki 37de gelicek gibi hissediyorum. Henüz dönmedi bile 🤦🏻♀️ doğumunu gerçekten böyle hisseden olmusmuydu yoksa öyle boş bir sezgi mi benimkini 😂😂
Deryak52 acemimom1 Ben 30 haftalıkken dogurcam sanıyordum 39 oldum gelen giden yok bebek dönmedi halen en son 3300gramdi şimdi kaç oldu bilmiyorum Perşembe günü gtcm acilden sabah normel kontrol gttm burdan gelmenize gerek yok acilden gidin artık dediler gönderdi bende Perşembe günü gitmeye karar verdim bakalım ne diyor ediyor 😁
Aslaninannesi01 acemimom1 boş bir sezgi olmayabilir ben hep 11 ağustosta doğum ypacagm dedim iki kere rüyamda gördüm 14 ağustosa gün verdi doktorum 11 ağustosta suyum geldi doğurdum sağlıkla gelsin inşallah bebişiniz
Seherrr1234 acemimom1 ben de öyle hissediyordum 35 de çok fazla sancım vardı çünkü ama 38 olduk bile 🤣
Selothatun Benim bebişte en baştan beri 2 hafta önden gidiyor. 36+6 olduk tosbik 3200 lerde kg olarak.. Ne sancı, ne açılma hiç bişey yok😂 squat ve ilişkiye başladık bakalım ne olacak
mucizem42 acemimom1 36 haftalık oldum eltimin kızı var sürekli bayramın 4. Günü doğuracak fiyo bende bekliyorum bayramın 4. Günü dogurmayı😂