Deletedmom70006 Süreyya hanımın muhteşem değişimi geldi aklıma 😂😂 Adıyla yaşasın hiç fark etmez bence Nisa çok güzel bir isim 💜
carpediem__ Deletedmom70006 evet isim güzel söyleniş aynı ama yazılışa karar veremedik hangisi olsa diye
Deletedmom70006 carpediem__ ilerde belki Nur ismini istemez benim çoğu arkadaşım lisedeyken Nur u kullanmıyordu. O yüzden ayrı olarak düşünebilirsiniz. Çok detay ama madem önem veriyorsunuz ben de bu şekilde söyleyebilirim belki fikir olur size 🌸