Kızlar 33+1 deyim ve gebelik şekerim var. Bir kez makarna yediğimde akşam tokluk şekerim 198 çıkmıştı diğerleri genellikle 130-150 arası tokluklar doktor beni biraz korkuttu açıkçası bebeğin aniden ölebilir dedi cumaya kadar tekrar ölç cuma gel hastaneye yatışın yapılabilir dedi ve bebeğimin kilosu 2055 gram kilosu normal mi