busrazz Kızlar bu yılki arkadaşlarla gidecegimiz tatil planında karadeniz düşünüyoruz ama o zaman 7 aylık hamile oluyorum , gideblrmiyim sıkntı çıkarmı sizce o dönemde ne gibi şikayetler oluyo siz nasldnz, şimdi5 aylık hamişim çabuk ypruluyorm😅
zeynepdurunun_annesi busrazz 7. ay biraz zorluyor kişiden kişiye değişir tabi ama ben çok kilolu olmama rağmen o dönemlerde ramazan bayramında tatile gitmiştim ki kısa yoldu 5 saat felan ona rağmen bayağı yorulmuştum. Ödemler şişmeler başlıyor artık malum
hafsam_omerim busrazz inan ben normalde çok gezmeyi seven biriyim ama 7.aydan itibaren kızımı bile zor parka götürüyorum tabi sıcakların da etkisi var ama ben evden dışarı bile çıkmak istemiyorum
Demhat busrazz 7. Aydayım şimdiye kadar gayet rahattım ama 7. Aya girdiğim gibi çok ağırlaştım sürekli uzanmak istiyorum oturmak bile yoruyor nefesim kesiliyor. Çok kilo da almadım 9 kilo sadece. Şimdi bi yere gezmeye gidelim deşeler asla gitmek istemem
2kizanasi Dahada çabuk yorulursunuz bu dönemde insanın sadece yatası geliyor baya ağırlaşmış oluyorsunuz bel, sırt bacak ve çatı ağrısı baskın oluyor bende iki kızımda da öyleydi