Ruhane ilki 35 haftalik dogdu suyum bitmisti acil ameliyat a aldilar simdi devlete gidiyorum 39 a kadar bekleticem dedi erken doğum riskim vardi bir ay once 2 doz ciger gelistirici olldum sancim cikti igneler faksn vuruldum en son ki nst de sancı çıkmadı doktor 39 a kadar bekleticem iyice gelissin dkyo bakalim naisl olcak 34 olduk yuruyemiyorum sanki firlicak bebek alttan cok baski yapiyo ins erken doğmaz zamanini doldurur