1anne2bebe Hanımlar 11 aydır spiral ile korunuyorum. 1 Temmuz adet olmam gerekiyordu bugün itibariyle 4 gün gecikti. Kan verdim sabah sonuç ne olur sizce ? 6 yaşında be 2.5 yaşında iki kızım var
Mervee3831 1anne2bebe evet yerindeyken hamile kaldı sonra cıkardılar ama kac haftalık cıkardılar blmıyorum
Kbramhmt 3 yil kaldi bende spiral ara ara gecikme oluyordu sonra once oldu 1 sene sonra tamamen duzene girdi
Damlacaa Annem en küçük kardeşime spiral ile gebe kaldı şu an 4 yaşında kız kardesim , hamilelikten sonrs spiral ile korunmayı düşünmüyorum bende o yüzden..
Kbramhmt Damlacaa aaaa rabbim ol deyince oluyor demekki ne diyelim 3 yil bende sorun olmadi çıkarttım bende adetimi bekliyorum acaba duzensizlik oluyor mu anlamadim
Damlacaa Kbramhmt aynen öyle daha da ekliyorum üstüne, adet gördüğü için anlayamadığı gebeliğini. 3. Ayda öğrenmiş öyle diyodu hep. Hayırlısı olur inşallah gönlünüzden göre sizindee 🙏🏻