Hamisler merak ettiğim birsey var ilk.gebeligim 5 haftamız kaldı iki göğsümün ucu da aynı değil sol göğsümün ucu daha çıkık ve belirgin sağ göğsümün ucu ise çıkık değil acaba doğumdan sonra bu durum değişiyor mu yoksa suan nasılsa göğüs ve göğüs ucu aynı mı kalıyor