Kızlar bnm 5+5 de bulantılarım başladı çok kötüydü şmdi 7+1 oldum 3 gündür bulantılarım çok hafifledi nerdeyse yok gibi çok şükür maşallah diyeyim çok kötü yapıyo beni bulantı ama kafama takıldı böyle bi hafta 10 gün sürüp geçen oldumu aranızda tekrar şiddetlenir diye çok korkuyorum