mrvsrcn benimde adet tarihim geldiğinde çok sancım olmuştu normalde pazartesi sabah adet olucam biliyorum çünkü kendimi yani pazar akşamı bir sancım vardı adet oldum olucam sanıyorum dedim kesin bu ay da olmadı gebelik önlem alıp da yattım hatta sabah oldu bende gelen giden yok gittim marketten ped aldım hasta olucam diye eczaneden de test aldım bı de eve girmeden ya adet olmazsam diye😂😂 şimdi 27. Haftaya giriyoruz
İnşallah size de nasip olur hayırlısıyla