Merhaba sevgili anneler ben gebeliğimin 32. Haftasındayım bu cuma doktor randevum var ancak o zamana kadar size sorup içim rahatlasın istedim. Bebeğim şuan yan durduğu için başı sol karın bölgemde ayakları da sağ tarafta yan pozisyonda uyuyunca sol tarafım ağrıyor. Sağa dönünce yine ağrı oluyor. Acaba bunun bebeğe bi zararı olur mu? Bildiğim kadarıyla son trimesterde sırtüstü yatmakta zararlı. Hiç yatmasam mı napsam😅