aygulll Slm sevgili anneler ufak bı sorum olucak şuan da tam 28 haftaligiz bebeğinizin beşiğin cibinligini nevresimini nezaman sermeye basladiniz
cigdem4154 aygulll 36 da sermiştim yıkayıp ama pişman olduuum şuan 38+4 olduk ne gelen var ne giden bi de eğer serersebiz de üzerşne mutlaka birşey örtün hep toz olmuş ben doğumdan sonra mecbur yıkıcam öyle yatırıcam
Pyrz_07 aygulll 35+5 henüz sermedim aldığım gibi duruyor yıkayıp ütülücem yakın zamanda hemen yapılacak bişe zaten acele etmeyin toz olcak tekrar yıkamak isticeksiniz