Kubravci Arkadaşlar ilk hamileliğimi öğrendiğimde beta 639.7 ydi 2 gün sonra 1539 oldu bu artış iyi mi sizce bu haftaya göre ? Sizlerin nasıl dı suan nasıl ?
BuseBasderici Kubravci gayet iyi iki kat artmış😊 hayırlı olsun. Benim 2208 di ilk öğrendiğimde iki gün sonra 6316 olmuştu
Seda5892 Selmas57 ben 4+6 yım bugün doktora gittim kan tahlili istedi oda sonuca bakmadan 15 gün sonra gel henüz çok küçük ultrasonda görünmez dedi 😅
serenimo 31+4 biri olarak hepinize başarılar diliyorum. İlk zamanları atlattıktan sonra 2. Trimester harika geçiyor🍒
Selmas57 Kubravci benim bugun 4+3 . pazartesi degil de sali giderim, o zaman 5 haftalik oluyorum. Senin kac haftalik ??
Kubravci Selmas57 Selmas57 benim suan 4+5 haftalık ama ben kanamam veya agrım olmadığı sürece 5 haftalıkkende gitmicem tam 6 haftalıkken gitmeyi düşünüyorum
Kubravci Seda5892 doğru söylüyor benim 4+5 hala görünmüyor alttan mayene edince kese görünüyor ama normal bakıldığında görünmüyor
Nrtnerdl Benim de 6+2 kesem 5 haftada çok minik görünmüştü iki hafta sonra kalp atışı için gel dedi doktorum 🤗
Rabiapnr Nrtnerdl ay çok heyecan verici bende haftaya gidicem insallah kesede bile gülme krizine girdim bakalım kalp atışında nasıl olurum
Seda5892 Selmas57 ben normalde 8. Haftaya kadar gitmeyecektim ama enfeksiyondan dolayı gittim biraz öyle oldu 🤣🤣🤣🤣