Kızlar merhaba 25+5 haftalık hamileyim, dün ikindin su gibi akıntım geldi çamaşırım komple ıslandı doktora gözüktüm nst kan idrar ultrason ve çatı muayenesi yaptı ve hiç birşeyin yok dediler gönderdiler eve geldim on dk sonra kahverengi akıntıyla pıhtılı kan geldi bu haftalarda gelmesi normal mi yoksa napmalıyım acaba çatı muayenesinden sonrasında tahrip olup mu kan geldi anlayamadım böyle bi durumlar karşılaşan varmı