Plansız sezaryen doğum yaptım kullandıklarım benim hikayemde lazım olanlardı :) herkesin ihtiyacı farklı olabilir.
Bebek için hastane çıkışı setler, ekstra zıbın , battaniye , ağız mendili , bez , ıslak mendil (Ben temizleme pamuğu ve sıcak su kullandım) , çıkış için puset unutulmamalı.
Anne için pijama takımı , iç çamaşırı , depend (oldukça fayda sağladı bana) , terlik, çorap , havlu.
Elzem olan şeyler bunlardı benim için unuttuklarım olabilir.
Keşke yanıma alsam dediğim şeyler;
Bebeğim için aldığım müslin bezlerden yanıma daha çok alsaydım dedim. Ameliyat dikişinin üzerine koyduk terleme durumunda kuru kalsın diye.
Yanıma almasam bile herhangi bir cafeden kendime filtre kahve ısmarlardım yeme içme izni geldiği ilk anda. ağrıları inanılmaz rahatlatıyor ama acemilik olduğu için kimse söylemedi eve geçince içebildim :) sezaryen olacaklara tavsiye bir fincandan sonra yeniden doğmuş gibi oluyorsunuz.
Acemilik ile çantaya koyduğum ama Olmasa da olurlar;
Göğüs Pedi (Eve geçince daha çok lazım oldu ilk günlerde göğüsten pek sızacak kadar süt olmuyor)
Emzirme atleti / Emzirme Sutyeni (Normal atlet ve sutyende aynı işleve sahip)
Az ve öz eşya yeterli. Acil ihtiyaç olduğunda bir şekilde temin ediliyor. Stres yapmaya gerek yok. En güzeli anı yaşayın ve bebeğinize kavuşmanın tadını çıkarın :)