Kızlar bilmediğim için soruyorum özür dilerim ya afedersiniz ben biraz kabız olmuşsun 17+1 haftalık ikizlerime hamileyim ıkınıyorum biraz zorlanıyorum bebeklere zararı olur mu böyle yaa gaz sancım da cok olunca kasıklarıma agrı girdi gazdan dolayı korktum yaa