Simgegry 4 haftalık gebeliğim var oksaparı kullanmaya başladım hemen. Okuduğuma göre morarmalar oluyormuş ve bu morarmalar ilacın ile yaradığını gösteriyormuş. Bende henüz morartı olmadı acaba işe yaramıyor mu bilgisi olan var mı acaba?
Pamukkkkkk Simgegry merhaba bende kullanıyorum hamileliğimin en başından beri genetikte kan pıhtılaşması çıktığı için bende morarmayla hiç bir alakası yok benim bazı yerler hiç morarmıyor bazı yerler çok morarıyor cildim çok hassas bu yüzden morarıyorum genelde en ufak çarpmadan bir moraran bir vücut yapım var yani bence hiç bir alakası yok allah şıfa versin
Yildizparlak Simgegry canım.bende başından beri kullaniyorimm kan pıhtılaşma sorunum var benimde morarma bazen damarlarin üstüne vurunca oluyor benimde başlarda çok morarma oluyordu ama şimdi.daha iyi
Miniktospik Simgegry gebeliğin hayırlı olsun canım İnşallah sağlıkla kucağına alırsın bende oksapar kullanıyorum ilk hamileliğimde de kullandım o zaman hiç morarma ağrı olmazdı ama bu hamileliğimde morarma ağrı oluyor çünkü iğneyi vuracak yer kalmadığı için hep aynı yere denk geliyor işe yarayıp yaramamasıyla bir alakası yok canım
Elibo Simgegry morartı yanlış uygulama oldugu için olur 😊 19 haftadır olmadı yanlısmı uyguluyorum . Hayır havası alınmaz ve içündeki sıvı bir anda enjekte edilmez ben 5 e kadar sayarak sıkıyorum .
Simgegry Pamukkkkkk evet bendede kan pıhtılaşması cıktı o yuzden kullanıyorum. Cok tesekkür ederim size de geçmiş olsun bu arada kaç haftalık oldunuz
Simgegry Yildizparlak maşallah 🙏🏻 sağ salim biter gider inşallah darısı bana. 2 düşüğüm var Rabbim bunu bana bağışlasın.
Damlaa__ Simgegry Bende kalp atışını duyar duymaz başladım ama 1-2 defa morardı sadece onu da iğneyi dik değil yan yaptığımız içinmiş 😊
Miniktospik Lylaars normal bekliyorduk sezaryen oldum aslında benden kaynaklı oldu sancım geldi geçer diye bekledim öncesinde bir belirti yoktu çünkü daha sonra hastaneye gittiğimde bebeğin kalp atışları düşmeye başlamıştı o yüzden acil sezaryene alındım
derinnguney Simgegry İşe yaramaz olur mu deri altına kan sulandırıcı veriyorsunuz. Yapı ile alakalı yada üst üste gelmiyor iğneler ondan olabilir 🤷🏽♀️ Ama güzel bi durum yaz zamanı mis gibi denize girersiniz benim şu sıra her yeri mor mayo da bulamadım kendime uygun 😂
Kedilivebebelilili Simgegry morarma olmuyorsa şükür edilecek bir durum aksini nerden duydunuz bilmiyorum ama alakası yok
Annesininportakali53 Simgegry morarma ise yaradığını mi gösteriyormuş 🧐 alakası yok kuzum 4 haftalikken başladım 19 haftaligim bir kere morarma olmadı ama işe yarıyor çok şükür. Morarma yanlış vurduğun veya damara denk getirirsen oluşabilecek birsey
Miniktospik Lylaars Allah razı olsun hepimizin inşallah şimdi 25 aylık oldu yakında abi olacak inşallah 🙏