Hamileliğimin ikinci ayında yirmilik dişlerim çıkmaya başladı. E bir de bilmiyorsunuz hamilelikte diş ağrıları çok şık yaşanıyor. (Bazıları dişini bile kaybediyormus) ama çok şükür ben ne diş ağrısı ne de yirmilik dişin kaşıntısıni çektim. Kullandığım bir diş macunu var. Onunla fırçalayıp yirmilik dişlerine de sürüp beklettim. Su an beş aylık hamileyim ve çok şükür dişlerimle ilgili hiçbir bir sıkıntı yaşamadım.🙏🏻