26+6dayim. son iki haftadır istisnasız her gün uyuşuyorum. ellerim dizlerim ayak bileklerim. o kadar zorlanıyorum ki. magnezyum yazdı doktor microbon k. ama hiç fayda görmedim. şuan size yazarken hala bacağım uyuşuk sızlıyor. çare bilen varsa ben de şurda durayım :((