seda2209 Başlığa ne yazacağımı bulamadım kızlar k.bakmayin 😂 gebeliğim normal tarihe göre 22+2 görünürken bugün kontrolde 22+4 göründü sebebi nedir doktor bir şey söylemedi ama her gelmemde hesaplanan tarihle doğru orantılı çıkardı şimdi 2 gün önde görünüyor
Sibelmr seda2209 cnm oluyo ole bnmde başlarda hesaplamam ultrason birebir gitti son aylarımda ultrasyonda daha onde geldi doktor olabilir dedi ole ultrosayon önde gdio bazen dedi
Nerminterzi Canım iki haftaya kadar fark göstere bilir. İlerde yada geride olabilir sıkıntı yok herkesin öyle
seda2209 Nerminterzi anladım teşekkür ederim canım bilmedigim için tuhaf geldi uygulamada da böyle görünüyor neye göre takip edicem dedim 😂