Sultannozen canım kesinlikle yaptırmalısın geç olmadan çünkü bu eğer ilk gebeliğinse sonraki gebeliklerin için önemli bir bilgi. Trizomi 18’se eğer bebeğinin yaşama ihtimali çok düşüktür. Karnında da vefat edebilir, en azından doktor kontrollerini daha sık olman gerekir. Amniyon sıvı ölçümü başka şeyler… Allah korusun bebek eğer kromozomal rahatsızlığı olan bir bebekse seni zehirleyebilir temkinli de olman gerekir. Benim ilk gebeliğimde trizomi 13tü bebeğim. 31. Haftada vefat etti. Ama her iki haftada bir doktora gittim. Riskli gebelik sınıfına giriyor. Ayrıca bu soru işaretleriyle daha çok stres olacaksın. Bir şeyleri bilerek yola devam etmen sizin için daha sağlıklı olacaktır.