_mir_6547 Kizlar bugün cinsiyeti öğrenmek istiyorum 16+3 olduk cinsiyet gostermek için en etkili yöntem nedir 😀yani çoğu kisi cikolata visne suyu diyo dogrumu yani gosteriyomu yiyince
Bet7408 _mir_6547 çikolata yiyince hareketleniyor bugüne kadar yaramaz hep kendini saklamış demekki ben 11+6 da öğrenmiştim 😂
girl_boy_annesi _mir_6547 sıkışık idrar en iyisi ama böyle çok sıkışık olman gerekiyor o zaman bacakları açıyorlar ben kızımı öyle öğrendim
miranmomsss _mir_6547 çikolata ye giderken biraz tempolu yürü bizimkide göstermiyordu bunları yaptım ama yinede baya uğraşmıştık görmek için
_mir_6547 Bet7408 aslında saklamadi belki Cunku 1 ay oldu en son doktora gitmiştim yani ben gitmedim gitsem belki gösterir di 😀
cennetmelegininannesi İdrara sıkışıktim ve çikolata yedim gittim 12+1 de bacaklarını tamamen ayırmıştı kesin olarak kızımız olucagini öğrendik,😂
Seherselim cennetmelegininannesi devlet hastanesine mi girmiştiniz 12 hafta çok erken değil mi cinsiyet öğrenmek için. 11+6 da belli değil dedi doktorumuz devlet e gitmiştim ama özelin cihazları daha mı iyi oluyor acaba
Anneyimmm34 miranmomsss erkeğe benziyo dedi sırt kısmıda dedi haftaya gel bidaha dedi değişirmi sizce 😀👼🏻👼🏻👼🏻
Buketyusra Seherselim gösterirse söylüyorlar aslında devlette 12 hafta olmadan öğrenmiştim oğlumda sonrada değişmedi
Seherselim Buketyusra valla ben kız istiyorum 😂 inşallah kızdır 1 ay daha göstermese olur beklerim yeter ki kız olsun
Anneyimmm34 Buketyusra erkeğe benziyo dedi erkek dedi ama haftaya tekrar gel dedi değişirmi acaba kızlar
miranmomsss Anneyimmm34 değişmez bence kıza benziyor dediklerinde çok değişme oluyor bana 11 haftalıkken erkekse benziyor haftaya gel dedi gittik bebeğim göstermedi sonra dayanamadım başka doktora gittim aynı senin zamanların kıza benziyor dedi hiç inanmadım hissetmiyordum çünkü 14 haftalıkken kendi doktorum erkek dedi bizde gördük pipisini 😂😂
miranmomsss Anneyimmm34 tabi kızda istiyordum ama hissediyor bence insan baştan beri hep erkek hissettim ben 🐣