Kızlar daha önce 2 hamılelık geçirdim(birinin kalbi dırdu kürtaj oldum). Onlarda ilk zamanlarda aşırı göğüs hassasiyetim vardı, bunda yok 4 haftalığız. Buda korkutuyor beni. Acaba bi sıkıntı mı var diye. Daha öncekii hamileliğinde yaşayıpda diğerlerinde yaşamayan varmı aranızda?