cutiebun Engineermomy ikinci gebeliğim olduğu için sezaryen oldum canım. ilki de sezaryendi çünkü. normalde normal doğum yanlısıdır 😊
Engineermomy cutiebun evet biliyorum benimde ikinci ilki normal oldu ama şuan makat geliş 37. Hafta. Sezaryeni nasıl yapıyor dikiş falan nasıl oluyor
cutiebun Engineermomy benim ilki estetik dikişti buda öyledir heralde sormadım hiç 😂 ama ilk dikişlerim daha iyidi benim bunu pek sevmedim görünüşünü 🤷🏼♀️ yoksa doktor iyi de.
Engineermomy cutiebun ikinci olduğu için öyle olmuştur sanırım. Aynı yerden kesiyorlar sanırım. Sağlıkla büyütün inşallah. Kaç gün hastanede kaldınız
Engineermomy Arife1126 nasıl oldu toparlanmanız falan. Normal doğum istiyorum ama dönmedi bir türlü benim oğlan. 🤣